Tuesday 29 October 2013

korang fikirlah tajuk apa yang sesuai untuk entry ni

Assalamualaikum. Ohaiyoo Gozaimasu Minasan!

semalam hari yang penuh dugaan. macam macam jadi sampai terlupa birthday kakak sendiri. okay, parah kan? tapi dah wish dah. so, kira settle. hahaa. kerja banyak gila! ahhh, adat lah kan kalau jadi pelajar Universiti. tapi.....hm. entah kenapa aku rasa sekarang macam diserang insomnia. mengantuk yang teramat tapi tak boleh tidur. why why??? harap dapatlah tidur malam ni sebab kepala dah pening tahap dewa tak mandi dah ni.

disebabkan terlalu pening, terlalu confuse dengan banyak kerja yang tak siap lagi *tapi sempat je nak update blog. ahahaa* bukan setakat orang sekeliling, kesayangan yang nun jauh dekat pasir gudang sana pun kena layan aku mengarut *padahal dia tengah study hard tu. tengah exam week la katakan* maafkan adinda. ekeke.

ni aku dah buat 20 design lampu baru. kalau kena reject lagi aku taktahu la nak buat macam mana. mintak mintak tak kena reject. amin. dengan dah seminggu takde air. dah macam minah setinggan dok menyangkung tadah air kat salur air besar belakang rumah dengan housemates. dugaan sungguh. kuatkan hati ini Ya Rabb. amin.

ibu, nak balik Johor :'( baru seminggu balik sini semula simptom stress tu dah keluar. demam dalam tempoh yang lama baru nak kebah, senang sakit, selalu sakit dada, kurang selera makan, insomnia, termenung, over thinking, haihhh. agaknya kalau dah kahwin macam ni jugak perangai, botak kepala suami aku melayan aku. hahaa.

okay la. marilah sambung buat kerja yang terbengkalai ni. kbai


Birthday Girl! kakak tersayang. hahaa, selamat hari tua!!



No comments:

Post a Comment